Zamówienie segregatorów do archiwum

Zamówienie segregatorów do archiwum

Wynająłem dodatkowe pomieszczenie, ponieważ brakowało mi już w firmie miejsca. Zbierało mi się dużo dokumentów i potrzebowałem archiwum. Wszystkie dokumenty musiały być jeszcze ułożone a wiązało się to ze sporym zaangażowaniem, nie tylko pod względem czasu.

Dużo solidnych segregatorów biurowych w hurtowni

segregatory biuroweDo archiwum zatrudniłem nowego pracownika, który miał się tylko tym zajmować. Inni moi ludzie nie mieli na to czasu. W archiwum były regały, na których miały znaleźć się segregatory zawierające całą dokumentację firmową. Musiałem jeszcze kupić segregatory biurowe, bo nie dysponowałem nimi a potrzebna była mi dość spora ilość. Na zakupy wybrałem się do hurtowni papierniczej, w której zawsze robiłem zakupy. Oferowano tam bardzo solidne materiały biurowe. Teczki, które kupiłem były mocne i byłem z nich zadowolony. Po segregatory pojechałem sam, ponieważ miałem trochę wolnego czasu. Wybrałem najlepsze segregatory, jakie były dostępne w hurtowni. kupiłem pięćdziesiąt opakowań i uważałem, że na początek taka ilość wystarczy. W jednym opakowaniu było pięć segregatorów w tym samym kolorze. Kiedy dostarczyłem je do archiwum, to pracownik zabrał się za porządkowanie dokumentów. Wszystkie były w koszulkach, które wystarczyło wpiąć do segregatora, co znacznie usprawniło całą pracę. Zatrudniłem dobrego pracownika, który ze wszystkim świetnie sobie radził. Każdy segregator został dokładnie opisany i dzięki temu zlokalizowanie konkretnego dokumentu nie stanowiło żadnego problemu.

Miałem w firmie zgraną ekipę i byłem bardzo zadowolony. Wszyscy świetnie się dogadywali i potrafili ze sobą współpracować. Zależało mi na tym, żeby panowała dobra atmosfera w miejscu pracy i udało mi się ten cel osiągnąć. Wszyscy to doceniali i byli zadowoleni.

Close Menu